معرفي بهترين سايت هاي ايراني در نت چين

ما در نت چين به معرفي بهترين سايت هاي ايراني مي پردازيم

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

معرفي بهترين سايت هاي ايراني در نت چين

۱۸ بازديد

با خريد از پت شاپ رابينسه اين امكان را خواهيد داشت تا از هركجاي ايران كه سفارش بدهيد، محصول مورد نياز حيوان خانگي خود را به صورت رايگان درب منزل دريافت كنيد. علاوه بر آن، مي‌توانيد انواع غذا و ساير محصولات مورد نياز پت خود را با تخفيف از فروشگاه اينترنتي ما بخريد. اگر حيوانات خانگي مانند سگ، گربه، انواع پرندگان و جوندگان داريد، رابينسه يكي از بهترين پت‌شاپ‌ها براي شما به شمار مي‌آيد.

فارسرويد يكي از كامل‌ترين مراجع براي دانلود نرم افزار و بازي اندرويد به شما مي‌رود. بيش از 16 هزار اپليكيشن در فارسرويد وجود دارد و ما مفتخر هستيم كه توانسته‌ايم بيش از 10 سال در خدمت شما كاربران گرامي باشيم. شما مي‌توانيد بازي‌ها و برنامه‌هاي برتر طبق نظرات كاربران را مشاهده كرده و به راحتي آنها را دانلود نمائيد. همچنين مي‌توانيد در انجمن فارسرويد فعاليت كنيد و دانش خود را نيز افزايش دهيد.

همراه مكانيك به عنوان سامانه خريد و فروش خودرو فعاليت دارد و شما مي‌توانيد با مراجعه به وب سايت يا اپليكيشن اين شركت براي خريد خودرو اقدام نمائيد. اين مجموعه اقدامي انجام داده تا بسياري از شهروندان امكان تهيه خودرو را داشته باشند و تسهيلات متنوعي ارائه مي‌كند كه دريافت آنها با چك و بازپرداخت آنها طي بين 12 تا 24 ماه متغير مي‌باشد. علاوه بر اينكه همراه مكانيك خدماتي از جمله كارشناسي خودرو، قيمت روز خودرو داخلي و خارجي را در اختيار شما قرار مي‌دهد، مي‌توانيد از طريق اين مجموعه خودروي مورد نظرتان را نيز قسطي تهيه كنيد. در صورتي كه نياز به راهنماي بيشتر داشتيد با كارشناسان اين مجموعه از طريق شماره تماس در ارتباط باشيد.

به راحتي از طريق فروشگاه اليسام پوشاك مورد نياز كودك خودتان را تهيه كنيد. شما مي‌توانيد انواع لباس و شلوار تابستانه و زمستانه را در فروشگاه اينترنتي ما پيدا كرده و هر زمان از روز كه خواستيد آنها را سفارش دهيد. پس از تهيه به راحتي مي‌توانيد با ارائه كد رهگيري از طريق وب سايت، وضعيت محصول پستي خود را بررسي نمائيد.

تيم ايران فرتاك از شبكه 2000 نفري تشكيل شده و اين توانايي را دارد تا ترجمه‌هاي مورد نياز شما را با كيفيت بالا ارائه كند. شما مي‌توانيد با وارد شدن و ثبت نام در وب سايت از هزينه پروژه‌هاي مورد نيازتان آگاه شويد. علاوه بر آن، مي‌توانيد از طريق تلگرام يا واتس اپ نيز با كارشناسان ما در ارتباط باشيد.

فيلم‌ها و سريال‌هاي جديد خارجي و ايراني را به راحتي از طريق وب سايت دوستي ها دانلود كنيد. با پرداخت هزينه‌اي اندك كيفيت‌هاي متنوعي از برنامه مورد علاقه‌تان دريافت خواهيد كرد و مي‌توانيد در اوقات فراغت خود به تماشاي آنها بنشينيد. علاوه بر آن، مي‌توانيد با مراجعه به وب سايت ما از فيلم‌هايي كه در آينده‌اي نزديك به محتواي سايت اضافه خواهند شد مطلع شويد.

فيلم‌ها و سريال‌هاي روز جهان را مي‌توانيد به راحتي از طريق فيلم تو مووي دانلود نمائيد و از اوقات فراغت خود لذت ببريد. وب سايت ما تابع قوانين جمهوري اسلامي است و شما قادر خواهيد بود از آخرين اخبار سينماي جهان مطلع شويد. فقط كافيست وارد وب سايت ما شويد تا بتوانيد فيلم يا سريال مورد نظر خود را خريداري كرده و از تماشاي آن لذت ببريد.

پارسي مزون فروشگاهي كامل براي بانوان عزيز است تا هر نوع لباس زيبا و جذابي كه نياز دارند را با قيمتي مناسب تهيه كنند. محصولات فروشگاه ما شامل شلوار، پيراهن، پليور، مانتو، كيف و بسياري موارد ديگر است. توصيه مي‌كنيم براي اطلاع كامل از محصولاتي كه در پارسي مزون وجود دارد وارد وب سايت ما شده و به راحتي لباس مورد علاقه خود را تهيه كنيد.

در وب سايت رز موزيك جديدترين آهنگ‌هاي هفته، ماه و سال را به صورت گلچين مي‌توانيد دانلود كنيد و همچنين ليست آهنگ‌‌هاي ويژه كه توسط بهترين خوانندگان منتشر شدند نيز در دسترس شما خواهد بود. علاوه بر آن، امكان دانلود موزيك بر اساس خواننده را خواهيد داشت كه با مراجعه به وب سايت و انتخاب اسم خواننده مورد نظر به راحتي مي‌توانيد آثار آنها را دريافت كنيد.

بيش از 22000 آهنگ ايراني در وب سايت بيرصدا وجود دارد كه آثار جمع آوري شده از بهترين خوانندگان ايراني است و شما به راحتي مي‌توانيد آثار مورد علاقه خود را از بين آنها دانلود نمائيد. علاوه بر آن، بيش از 700 موزيك ويديو در وب سايت آپلود شده كه با كيفيت مناسب امكان دانلود آنها را خواهيد داشت. فراموش نكنيد كه نظرات خود را درباره مواردي كه دانلود كرده‌ايد بيان كنيد.

با مراجعه به وب سايت ژاكت به راحتي مي‌توانيد طراحي مورد علاقه خود براي كسب و كار اينترنتي‌تان را انتخاب كرده و از آن استفاده نمائيد. قالب‌هاي متنوعي در ژاكت وجود دارد كه شامل قالب سايت خبري، فروشگاهي، شركتي، شخصي، پزشكي، چند منظوره و بسياري موارد ديگر مي‌شود. مي‌توانيد براي برخي از خريدهاي خود تخفيف نيز دريافت نمائيد و پيشنهاد مي‌كنيم وارد سايت ژاكت شده تا از اين جزئيات مطلع شويد.

در وب سايت ما مي‌توانيد آثار توليد شده توسط خوانندگان ايراني را دانلود كنيد و لازم به ذكر است نكس وان موزيك تابع قوانين جمهوري اسلامي مي‌باشد و موزيك‌هاي افراد غير تائيد شده در سايت ما جايي ندارد. موسيقي‌‌هاي آپلود شده را با چند كيفيت مي‌توانيد دانلود كنيد و قبل از دانلود نيز مي‌توانيد از پخش آهنگ با تمامي كيفيت‌ها استفاده نمائيد.

ما در Vajeban معتقديم كه محتواي ارزشمند يك سرمايه است. سرمايه‌اي كه مي‌تواند كسب و كار شما را متحول كند و به تعداد مشتريان خود بيافزاييد. علاوه بر خدمات توليد محتوا شما مي‌توانيد ترجمه‌هاي خود را نيز به ما بسپاريد. تنها كافيست با ما ارتباط بگيريد تا در زمينه بازاريابي محتوايي به شما كمك كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.