بهترین سایت های خرید کارت گرافیک

ما در نت چين به معرفي بهترين سايت هاي ايراني مي پردازيم

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

بهترین سایت های خرید کارت گرافیک

۲۹ بازديد

این قطعه الکترونیک ارزش بسیار بالایی دارد و برخی از آنها با قیمت‌های سرسام‌آور نیز ارائه می‌شوند؛ چون تمامی آنها وارداتی بوده و ساخت‌شان زحمت زیادی دارد.

در ادامه قصد دارم بهترین سایت های خرید کارت گرافیک را به شما معرفی کنم و به اصطلاح بدانید که از کجا باید کارت گرافیک بخرید. بنابراین پیشنهاد می‌کنم با من همراه باشید.

دیجی کالا

همانطور که می‌دانید دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران به شمار می‌رود و در زمینه کارت گرافیک نیز برندهای متنوعی را ارائه می‌کند. یکی از مزایای خرید از این فروشگاه تخفیف‌های جذابی است که ارائه می‌دهد و همچنین این امکان را داریم تا هزینه سفارش خود را درب منزل پرداخت کنیم. البته فراموش نکنیم که ضمانت بازگشت وجه نیز خواهیم داشت؛ خصوصا در این زمینه که اگر محصول بی کیفیتی را خریداری کنیم ممکن است صدمات بسیاری به سیستم وارد شود.

در بین 1400 کالا می‌توانید برند مورد نظر خود را پیدا کرده، سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. دیجی کالا در بسیاری از زمینه‌های دیگر نیز فعالیت دارد که می‌توانید تقریبا هر محصولی را به صورت آنلاین از آن خریداری کنید.

آدرس سایت

مقداد آی تی

بدون شک مقداد آی تی یکی از بهترین سایت های خرید کارت گرافیک به شمار می‌رود و به راحتی می‌توانید از طریق این فروشگاه محصول مورد علاقه خود را تهیه کنید. بیش از 2000 محصول در دسترس شما خواهد بود که از طریق فیلترها می‌توانید زمان بررسی آنها را به طور چشم‌گیری کاهش دهید.

بهترین سایت های خرید کارت گرافیک معمولی و حرفه ای

لازم به ذکر است که مقداد آی تی به صورت تخصصی در زمینه آی تی فعالیت دارد و محصولات متنوعی نیز در این زمینه ارائه می‌کند. برخی از محصولات آن شامل موبایل، گجت، تبلت، لوازم اداری، شبکه، سرور، دوربین و بسیاری موارد دیگر می‌شود. باید بدانید که مقداد آی تی به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید کنسول بازی نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

تکنولایف

تکنولایف نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید کارت گرافیک کامپیوتر به شمار می‌رود و در این زمینه بیش از 50 محصول را ارائه می‌کند که تقریبا تمامی آنها تولید شده توسط برند معتبر ASUS هستند. این امکان را دارید که این محصول را از تخفیفات ویژه این فروشگاه تهیه کنید و پیشنهاد می‌کنم به صورت هفتگی از این دسته بندی بازدید کنید.

تکنولایف نیز در بسیاری از زمینه‌ها فعالیت داشته که شامل محصولات متنوعی می‌شود. مواردی همچون تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر، هدفون، هندزفری، لوازم گیمینگ، شبکه و بسیاری موارد دیگر در دسته بندی های متنوع این فروشگاه ارائه می‌شوند.

باید بدانید که تکنولایف در بین لیست بهترین سایت های خرید گوشی هوشمند قرار گرفته است.

آدرس سایت

اگزوگیم

اگر به دنبال کارت گرافیک حرفه‌ای هستید، سایت اگزو گیم انواع این محصولات را ارائه می‌کند و باید بدانید که بسیاری از آنها با قیمت‌هایی بالای 100 و حتی 200 میلیون تومان در زمان انتشار این مقاله ارائه می‌شوند. بر اساس نیاز خود می‌توانید از فیلترها استفاده کرده تا با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید یا برند مورد نظرتان بهترین گزینه را انتخاب کنید.

اگزوگیم نیز از سایت‌های محبوب در زمینه گیمینگ به شمار می‌رود و محصولات متنوعی نیز ارائه می‌کند. از جمله آنها می‌توان به کامپیوتر و قطعات آن، لپ‌تاپ، کنسول‌های گیمینگ، لوازم جانبی، بازی‌ها و بسیاری موارد دیگر اشاره داشت. لازم به ذکر است که اگزوگیم به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید صندلی گیمینگ نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

لیون کامپیوتر

شکی نیست که لیون کامپیوتر به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید کارت گرافیک حرفه‌ای به شمار می‌رود و البته طیف گسترده‌ای از این محصولات ارائه می‌کند. البته در زمان انتشار این مقاله برخی از محصولات شامل تخفیف شده‌اند که پیشنهاد می‌کنم حتما از این دسته بندی بازدید کنید. فراموش نکنید که به صورت اقساط نیز می‌توانید کالای مورد نظر خود را از لیون کامپیوتر تهیه نمائید. تنها کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

دسته بندی‌های دیگری نیز در این فروشگاه اینترنتی وجود دارد که محصولاتی همچون کامپیوتر، لپ‌تاپ، آل این وان، کنسول، گجت، لوازم شبکه، ماشین‌های اداری و بسیاری موارد دیگر را ارائه می‌دهد. در واقع لیون کامپیوتر به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید ساعت هوشمند نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

تاپ رایان

تاپ رایان یکی دیگر از بهترین سایت های خرید کارت گرافیک کامپیوتر به شمار می‌رود. بیش از صدها کالا در این فروشگاه موجود است که تولید شده توسط شرکت‌های معتبر مانند ایسوس، ام اس آی و بسیاری موارد دیگر هستند. همچنین این امکان وجود دارد تا شما بتوانید محصولات کارکرده را نیز تهیه کنید.

تاپ رایان در بسیاری دیگر از زمینه ها نیز فعالیت دارد که شامل قطعات کامپیوتر، گوشی موبایل، تبلت، لوازم جانبی موبایل، لوازم جانبی کامپیوتر و بسیاری موارد دیگر می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات دقیق از محصولات موجود این فروشگاه وارد سایت تاپ رایان شوید.

همچنین باید بدانید که این برند به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید لپ تاپ نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

بروز کالا

فروشگاه اینترنتی بروز کالا نیز از برندهای معتبر برای خرید کارت گرافیک در ایران به شمار می‌رود و طیف گسترده‌ای از این محصولات را ارائه می‌دهد. این امکان وجود دارد که شما بتوانید محصولات مورد نظرتان را با تخفیف نیز تهیه نمائید و در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

دسته بندی‌های بسیاری نیز علاوه بر کارت گرافیک در این فروشگاه ارائه می‌شوند که شامل لپ تاپ، گوشی موبایل، ساعت، کنسول بازی، تبلت، مودم، تجهیزات شبکه و بسیاری موارد دیگر می‌شود. باید بدانید که بروز کالا به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید کامپیوتر نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

اورگیم

اورگیم نیز یکی دیگر از فروشگاه های اینترنتی است که طیف گسترده‌ای از کارت گرافیک را ارائه می‌کند و برخی از این محصولات نیز با تخفیف ارائه شده‌اند. تفاوتی ندارد که ساکن کدام شهر از ایران هستید، چون این فروشگاه امکان ارسال به سراسر کشور را داراست و پس از خرید می‌توانید از ضمانت بازگشت وجه نیز استفاده نمائید.

یکی از اصلی ترین فعالیت‌هایی که اورگیم انجام می‌دهد ارائه انواع لوازم جانبی کامپیوتر است و در کنار آن لوازم جانبی مناسب گیم، کنسول‌های بازی و لوازم جانبی آن را نیز ارائه می‌دهد. محصولات ایجاد یک اتاق گیمینگ مناسب نیز در این فروشگاه موجود می‌باشد.

باید بدانید که اورگیم به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید مانیتور نیز شناخته می‌شود.
اطلاعات بیشتر را در صفحه بهترین سایت های خرید کارت گرافیک مشاهده کنید.

خرید کارت گرافیک یکی از اقدامات مهم برای ارتقاء عملکرد گرافیکی سیستم شما است. در این راستا، ابتدا باید نیازهای خود را به دقت ارزیابی کنید. اگر شما یک گیمر حرفه‌ای هستید، به دنبال کارت گرافیک با عملکرد بالا و توانایی اجرای بازی‌های جدید با کیفیت بالا باشید. اگر کاربر معمولی هستید و به دنبال اجرای وظایف روزمره مانند کارهای گرافیکی یا ویرایش ویدئو، نیازی به کارت گرافیک حرفه‌ای ندارید و یک مدل متوسط می‌تواند کافی باشد.

در ادامه، مطمئن شوید که کارت گرافیک انتخابی با سیستم شما سازگاری دارد. این شامل بررسی نیازمندی‌های برقی و فیزیکی کارت گرافیک، اندازه‌ی فیزیکی آن و اتصالات مورد نیاز مانند PCIe است. همچنین، قیمت و کیفیت نیز باید در نظر گرفته شود. از یک مطمئنه خوب قبل از خرید استفاده کنید و نظرات و تجربیات کاربران دیگر را مطالعه کنید. به دقت مقایسه کنید تا کارت گرافیک مناسبی را با توجه به نیازها و بودجه‌ی خود انتخاب کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.