بهترين سايت هاي دانلود انيمه

ما در نت چين به معرفي بهترين سايت هاي ايراني مي پردازيم

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

بهترين سايت هاي دانلود انيمه

۱۰ بازديد

دلايل اصلي براي دانلود از سايت هاي انيمه

  • رايگان بودن
  • آرشيو قوي
  • به روز بودن سايت
  • سرعت بالاي دانلود
  • امكان ساخت ليست علاقه‌مندي
  • بدون سانسور
  • زيرنويس فارسي
  • و …

بهترين سايت هاي دانلود انيمه يا انيميشن ايراني

1. انيمه ليست

بدون شك وب سايت انيمه ليست از بهترين سايت هاي دانلود انيمه به شمار مي‌رود. اين امكان را خواهيد داشت تا انيميشن‌هاي مورد علاقه خود و اعضاي خانواده‌تان را با كيفيت‌هاي متنوع دانلود نمائيد.
مسئولان وب سايت براي راحتي هرچه بيشتر مراجعه كنندگان، يك بخش براي انيميشن در نظر گرفته‌اند تا به راحتي امكان دسترسي به تمامي محتواهاي اين زمينه را داشته باشيد.
 
سايت انيمه ليست - بهترين سايت هاي دانلود انيمه يا انيميشن
 
همچنين بايد بدانيد كه Anime-list يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نيز به شمار مي‌رود. البته بايد به اين موضوع توجه كنيد كه براي وارد شدن به وب سايت لازم است كه آي‌پي خود را تغيير دهيد؛ چون وب سايت با آي‌پي ايران قابل دسترس نيست.
در اين سايت علاوه بر دسترسي به بهترين انيميشن‌ها، اين مكان را خواهيد داشت تا انيميشن نيز درخواست كنيد.
 

2. اوتاكو تيلز

اوتاكو تيلز به شما اين امكان را مي‌دهد تا انيميشن‌هاي متنوعي را دانلود نمائيد. از طريق اين وب سايت به راحتي مي‌توانيد به بهترين انيميشن‌هايي كه اخيرا منتشر شده‌اند دسترسي داشته باشيد. همچنين اين امكان را خواهيد داشت تا به صورت رايگان محتواي مورد نظرتان را دانلود كرده و از زيرنويس‌هاي فارسي فراهم شده نيز استفاده نمائيد.
 
معرفي سايت اوتاكو تيلز براي دانلود انيمه
 
البته بايد بدانيد كه اين وب سايت در زمينه فيلم نيز فعاليت دارد؛ اما فيلم‌هاي انيميشني ژاپن در وب‌سايت آپلود مي‌شوند و فعاليتي در زمينه محتواهاي هاليوودي ندارد.

3. ميني تونز

بدون شك ميني تونز يكي از بهترين سايت هاي دانلود انيميشن به شمار مي‌رود. شما مي‌توانيد انيميشن‌هاي كوتاه و سينمايي را از طريق اين وب سايت دريافت كنيد. توجه داشته باشيد كه براي دانلود برنامه‌هاي مورد علاقه‌تان حتما بايد عضو وب‌سايت باشيد؛ در غير اين صورت امكان دانلود را نداريد.
انيمه‌ها به صورت دوبله فارسي نيز روي سايت قرار مي‌گيرند و علاوه بر آن، شما اين امكان را خواهيد داشت تا بر اساس كمپاني‌هاي سازنده، انيمه‌هاي ساخته شده را به راحتي دانلود كنيد.

4. آيوفيلم

همانطور كه از نام آيوفيلم مي‌توانيد حدس بزنيد، يك سايت انحصاري در زمينه دانلود انيمه نيست. در واقع آيوفيلم امكان دانلود انواع فيلم‌ها، سريال‌ها و كارتون‌ها را فراهم كرده است. عموما محتواهاي كره‌اي در اين وب سايت منتشر مي‌شوند، اما برنامه‌هاي هاليوودي، تركيه‌اي و بسياري كشورهاي ديگر نيز در وب سايت وجود دارند.
 
سايت آيوفيلم - بهترين سايت هاي دانلود رايگان انيمه و انيميشن
 
اين امكان را خواهيد داشت تا بسياري از محتواهاي سايت را به صورت دوبله فارسي مشاهده كنيد و همچنين از مواردي كه بزودي در سايت منتشر خواهند شد نيز مطلع مي‌شويد. خبر خوب اين است كه محتواهاي وب سايت را مي‌توانيد به صورت رايگان دريافت نمائيد.

5. ديجيتون

ديجيتون يكي از مناسب‌ترين وب‌سايت‌ها براي كودكان به شمار مي‌رود تا از تمامي انيميشن‌هاي بارگذاري شده لذت ببرند. علاوه بر انيميشن، بازي‌هايي نيز براي سرگرمي بچه‌ها درنظر گرفته شده و برنامه‌هاي درسي و آموزشي نيز در سايت وجود دارد.
اين امكان وجود دارد كه از طريق اپليكيشن و تلويزيون به ديجيتون دسترسي داشته باشيد و والدين مي‌توانند روي محتوايي كه كودكانشان مي‌بينند، كنترل داشته باشند.
موضوعي كه بايد بدانيد اين است كه محتواي ديجيتون رايگان نيست و براي مشاهده انيميشن‌ها و بسياري موارد ديگر ابتدا بايد حساب كاربري داشته باشيد و سپس اقدام به تهيه اشتراك وب سايت كنيد.

6. آفرينك

آفرينك نيز يكي از بهترين سايت هاي دانلود انيمه يا انيميشن به شمار مي‌رود. برنامه‌هاي سينمايي و سريالي بسياري در وب سايت آپلود شده كه به راحتي مي‌توانيد به آنها دسترسي داشته باشيد. اين امكان وجود دارد كه در وب‌سايت تمامي محتواها را به صورت رايگان مشاهده كنيد.
 
سايت آفرينك - دانلود رايگان انيميشن
 
از طريق وب سايت آفرينك به راحتي مي‌توانيد كودكان خود را ساعت‌ها سرگرم كرده و به كارهاي خود رسيدگي كنيد. همچنين بسياري فيلم سينمايي نيز در وب سايت وجود دارد كه از جمله مهم‌ترين آنها مي‌توان به دزدان دريايي كارائيب، هري پاتر، آليس در سرزمين عجايب و نارنيا اشاره داشت.

7. سي نما

وب سايت سي نما يكي از سايت‌هاي بنام ايران در زمينه دانلود فيلم و سريال است. البته در زمينه انيميشن نيز فعاليت دارد و از طريق آن مي‌توانيد به طيف گسترده‌اي از انيمه‌هاي جديد و قديمي دسترسي داشته باشيد. تيم محتوايي آن فايل‌هاي دوبله و انكودرهاي متنوع براي رضايت هرچه بيشتر كاربران ارائه مي‌كنند.
بايد درنظر داشته باشيد كه دانلود از سي نما رايگان نيست و براي اين كار حتما بايد عضو سايت بوده و اشتراك تهيه كنيد. همچنين اين امكان را خواهيد داشت تا با مراجعه به وب سايت به صورت آنلاين محتواهاي مورد علاقه خود را مشاهده نمائيد. براي استفاده از وب سايت لازم است تا آي‌پي خود را تغيير دهيد.

8. مونت مووي

از طريق مونت مووي نيز مي‌توانيد جديدترين انيميشن‌ها را دانلود كرده و از ديدن آنها به همراه بچه‌ها و حتي ساير اعضاي خانواده لذت ببريد.
 
سايت مونت مووي
 
محتواي انيمه عموما شامل سريال‌هاي كره‌اي و ژاپني مي‌شود و عموما نيز بدون سانسور هستند.
البته نسخه‌هاي دوبله فارسي نيز در وب سايت وجود دارد و خبر خوش اين است كه به صورت رايگان اين امكان را خواهيد داشت تا از مونت مووي محتواي مورد نظرتان را دانلود كنيد.

9. حلال دانلود

وب سايت حلال دانلود مرجعي بروز براي دانلود و تماشاي فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني به شمار مي‌رود. البته بخشي از اين وب سايت نيز مربوط به انيميشن و كارتون‌ها است.
موضوعي كه بايد به آن توجه داشته باشيد، استفاده از امكانات اين سايت رايگان نمي‌باشد. و با توجه به استفاده‌اي كه داريد بايد هزينه پرداخت كنيد. به عنوان مثال، اگر بخواهيد يك انيميشن دانلود كنيد، به نسبت كيفيت مورد نظرتان هزينه متغيري بايد پرداخت شود. البته قيمت بالايي از شما دريافت نمي‌شود و عمدتا هزينه‌ها كمتر از ده هزار تومن هستند.

10. نما تي وي

سايت نما تي وي نيز همانند بسياري از برندهاي معرفي شده در اين صفحه يكي از بهترين سايت هاي دانلود انيمه يا انيميشن به شمار مي‌رود. البته كه مقصود اصلي ساخت اين وب سايت براي دانلود سريال‌هاي ايراني است؛ اما بخشي از آن به تماشاي كارتون‌ها اختصاص داده شده است.
انيميشن‌ها عموما سينمايي هستند و معدود برنامه‌هاي تلويزيوني نيز براي دانلود در اختيار كاربران قرار داده شده‌اند. به صورت رايگان اين امكان را خواهيد داشت تا محتواي مورد نظرتان را با كيفيت دلخواه دانلود نمائيد. همچنين دسترسي به زيرنويس و دوبله فارسي را نيز در نما تي وي خواهيد داشت.

11. ويپو فيلم

ويپو فيلم ارائه كننده فيلم‌ها و سريال‌هاي تركيبي ايراني و خارجي است. هر روزه جديدترين محتواهاي منتشر شده در وب سايت قرار مي‌گيرد. انيميشن‌ها نيز بخش مهمي از وب سايت را تشكيل مي‌دهند. شما اين امكان را خواهيد داشت تا محتواي دلخواه‌تان را به صورت رايگان دانلود نمائيد. كيفيت‌هاي متنوعي همراه با زيرنويس و دوبله فارسي نيز در اختيار كاربران قرار دارد. 

12. مووينه

از تماشاي آنلاين و دانلود رايگان با كيفيت بالاي انيميشن‌هاي مد نظرتان در مووينه لذت خواهيد برد. همچنين لازم به ذكر است كه ترافيك در وب سايت مووينه به صورت نيم بها لحاظ مي‌شود. با مراجعه به اين سايت بيش از 200 انيميشن به صورت رايگان در اختيار شما خواهد بود تا آنها را دانلود كرده و يا به صورت آنلاين مشاهده كنيد. علاوه بر انيمه، امكان دانلود و تماشاي فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي نيز در مووينه امكان پذير است.

13. فيلمر

سايت فيلمر نيز يكي از بهترين سايت‌هاي دانلود انيمه به شمار مي‌رود و اين امكان را خواهيد داشت تا محتواي مورد نظر خود را به صورت رايگان دريافت نمائيد. كيفيت‌هاي متنوعي در اختيار كاربران وجود دارد و فايل‌هاي دوبله نيز روي بسياري از برنامه‌ها قرار گرفته تا كاربران در صورت نياز استفاده كنند.
 
سايت فيلمر - بهترين سايت هاي دانلود انيميشن و انيمه
 
همچنين انيميشن‌ها، فيلم‌ها و يا سريال‌هايي كه نياز به زيرنويس فارسي دارند، عموما به صورت چسبيده با برنامه دانلود مي‌شوند. جديد‌ترين انيمه‌ها را به راحتي مي‌توانيد از طريق وب سايت فيلمر دريافت كنيد و از تماشاي آنها لذت ببريد.

14. دانلود روز

فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني را به راحتي مي‌توانيد از وب سايت دانلود روز دريافت كنيد و به صورت روزانه محتواي جديد در اختيار كاربران قرار مي‌گيرد. همچنين تعداد زيادي انيميشن نيز در اختيار علاقه‌مندان به اين زمينه قرار گرفته و بسياري از آنها شامل فايل دوبله فارسي نيز مي‌شوند.
دانلود از سايت كاملا رايگان بوده و در صورت نياز مي‌توانيد از كيفيت‌هاي عالي كه آپلود شده استفاده نمائيد. همچنين محتواهايي كه در سايت قرار گرفته، در كانال تلگرام نيز وجود دارند كه به راحتي مي‌توانيد به كانال نيز دسترسي پيدا كنيد.

15. هكس دانلود

در وب سايت هكس دانلود انيميشن‌هاي سريالي و سينمايي در دسترس هستند كه به صورت رايگان مي‌توانيد آنها را مشاهده نمائيد. البته بايد توجه داشته باشيد كه ترافيك تمام بها براي شما محاسبه خواهد شد.
 
سايت هكس دانلود - معرفي بهترين سايت هاي دانلود رايگان انيمه يا انيميشن
 
همچنين امكان دانلود آنها به صورت رايگان را نيز خواهيد داشت. بسياري از انيمه‌هاي آپلود شده در وب سايت شامل نسخه دوبله فارسي مي‌شوند كه براي بچه‌ها عالي است. قابل توجه است كه بيش از 450 انيميشن سينمايي و بيش از 100 انيميشن سريالي در سايت هكس دانلود وجود دارد.

16. آپ تي وي

فيلم‌ها، سريال‌ها و انيميشن‌هاي جديد در وب سايت آپ تي وي به صورت روزانه منتشر مي‌شوند. اما بايد بدانيد كه استفاده از امكانات سايت رايگان نيست و لازم است براي دريافت محتواي مورد نظرتان هزينه‌اي بپردازيد.
اما انيمه‌هاي بسياري نيز در وب سايت وجود دارند كه عموما دريافت آنها رايگان است و با كيفيت‌هاي متنوع مي‌توانيد آنها را دانلود نمائيد. بسياري از انيميشن‌هاي سينمايي نيز در سايت وجود دارد و به صورت دوبله فارسي نيز مي‌توانيد آنها را دانلود نمائيد.

بهترين سايت هاي دانلود انيمه يا انيميشن رايگان

ممكن است بخواهيد از وب سايت‌هايي انيمه يا انيميشن استفاده كنيد كه دانلود رايگان داشته باشند. ما در اين مطلب اين وب سايت ها را به شما معرفي كرديم و در ادامه اشاره‌اي به نام آنها خواهيم داشت:
  1. اوتاكو تيلز
  2. آيوفيلم
  3. آفرينك
  4. مونت مووي
  5. نما تي وي
  6. ويپو فيلم
  7. فيلمر
  8. دانلود روز
  9. هكس دانلود
  10. آپ تي وي

منبع: بهترين سايت هاي دانلود انيميشن

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.