بهترين پت شاپ هاي آنلاين

ما در نت چين به معرفي بهترين سايت هاي ايراني مي پردازيم

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

بهترين پت شاپ هاي آنلاين

۲۳ بازديد

نكات مهمي كه بايد درباره فروشگاه‌هاي پت شاپ آنلاين بدانيد

فروشگاه‌هاي پت شاپ ايران را بشناسيد. اين سايت‌ها به فروش انواع غذا و لوازم مورد نياز سگ، گربه، اسب، انواع پرندگان، جوندگان، خزندگان و آبزيان مشغول هستند و برخي از آنها خدماتي همچون خريد و فروش حيوان خانگي و دامپزشكي آنلاين نيز ارائه مي‌كنند.
سال‌هاست كه پت‌شاپ‌ها در سراسر ايران در حال فعاليت هستند و بايد بدانيد كه محصولات آنها تنها مختص سگ و گربه نمي‌شود.
بسياري از افراد هستند كه از پرندگان و خزندگان نيز نگهداري مي‌كنند و اين فروشگاه‌هاي جذاب، محصولات مورد نياز آنها را نيز تامين مي‌كنند.
در اين دسته به پت‌شاپ‌هاي آنلاين مي‌پردازيم و شما مي‌توانيد تمامي فروشگاه‌هاي فعال در اين زمينه را از طريق نت چين بشناسيد.
ممكن است براي خريد اينترنتي سوالات متنوعي در ذهن شما وجود داشته باشد كه در اين صفحه تلاش مي‌كنيم به آنها پاسخ دهيم.

ويژگي‌هاي يك پت شاپ مناسب چيست؟

سايت‌هاي پت‌شاپ هر كدام ويژگي‌هاي متنوعي دارند كه باعث شده مزيت رقابتي بين آنها به‌وجود بيايد. به عنوان مثال، مزيت رقابتي بين وب‌سايت‌ها ممكن است در گستردگي محصولات، قيمت مناسب، تخفيف‌ها و از اين قبيل موارد باشد.
در ادامه به تمامي اين ويژگي‌ها خواهيم پرداخت تا قبل از خريد اينترنتي، اين فروشگاه‌ها را به خوبي بررسي كنيد.

امكان جستجوي پيشرفته

يك پت شاپ اينترنتي لازم است كه جستجوي پيشرفته‌اي را براي كاربران فراهم كرده باشد. به گونه‌اي كه با جستجوي نام محصول، كاربر را به نتايج مرتبط و مورد نيازش برساند.
 
امكان جستجو در فروشگاه هاي اينترنتي پت شاپ
 
 
همانطور كه در تصوير بالا مشاهده مي‌كنيد با جستجوي غذاي سگ به اين نتايج رسيده‌ايم. از 8 نتيجه نمايش داده شده، 5 نتيجه آن مربوط به غذاي سگ است و 3 نتيجه ديگه مربوط به ظرف غذاي سگ و گربه است. (اين نمايش به دليل شباهت كلمه كليدي "غذاي سگ" و "ظرف غذاي سگ" به وجود آمده است).
بنابراين اين صفحه امكان بهينه‌تر شدن براي كاربران را دارد.
مثال ديگر اين موضوع را كاملا مشخص مي‌كند:
 
مثالي از جستجوي صحيح در پت شاپ هاي آنلاين
 
 
در تصوير بالا با جستجوي كلمه غذاي سگ، كاملا نتايج بهينه و با نياز كاربر ارائه شده است.
بنابراين براي خريد از فروشگاه‌هاي اينترنتي، خصوصا پت شاپ‌هاي آنلاين حتما به جستجوي پيشرفته آنها دقت كنيد.
همچنين به فيلترهايي كه روي جستجو اعمال شده توجه نمائيد. به عنوان مثال شما مي‌توانيد با همين جستجو در بسياري از فروشگاه‌هاي پت‌شاپ اينترنتي محبوب‌ترين كالاها، پرفروش‌ترين كالاها، ارزان‌ترين، گران‌ترين و … را مشاهده كنيد.

گستردگي محصول

گستردگي محصول در بين فروشگاه‌ها موضوع بسيار مهمي است. اگر سگ يا گربه داشته باشيد، حتما متوجه شده‌ايد كه آنها به برخي از محصولات توليد شده علاقه‌اي ندارند.
بنابراين بسيار مهم است كه سايت پت شاپ محصولات مورد نياز كاربران را داشته باشد. البته موضوع گستردگي محصول فقط به غذا ختم نمي‌شود و مواردي همچون اسباب‌بازي و لوازم آرايشي و بهداشتي حيوان را نيز شامل مي‌شود.
پس اگر وب سايت مورد نظر شما اين محصولات را ارائه كند ديگر نياز نيست ساعت‌ها زمان خود را در خيابان براي پيدا كردن كالا از دست بدهيد.
به عنوان مثال، اگر در تهران زندگي مي‌كنيد، لازم است براي تهيه محصول براي حيوانات خانگي خود به خيابان اسكندري شمالي كه واقع در منطقه انقلاب است مراجعه كنيد. به احتمال بسيار زياد محصول مورد نظر شما در بين فروشگاه‌هاي متعدد اين خيابان وجود دارد.

دسته بندي محصول

يكي از ويژگي‌هاي فروشگاه‌هاي پت شاپ، قرار دادن محصولات در دسته بندي‌هاي صحيح مي‌باشد.
كمتر فروشگاهي ديده مي‌شود كه دسته بندي ايجاد نكرده باشد، اما ممكن است همه دسته‌ها براي استفاده آسان كاربر بهينه نشده باشند.
به عنوان مثال، يك سايت ممكن است دسته‌هايي همچون غذا، اسباب بازي، لوازم جانبي، لوازم آرايشي و بهداشتي را به عنوان دسته بندي انتخاب كند. در اين صورت شما به عنوان كاربر براي پيدا كردن غذا پرنده يا لوازم جانبي مورد نياز پرنده ممكن است با مشكل مواجه شويد.
يا به عنوان مثال ديگر، ممكن است دسته بندي‌هايي همچون سگ، انواع غذا، برند، دسته مناسب سن حيوان و (اين موارد همچنان ادامه دارد)، ممكن است آنقدر دسته بندي ببينيد كه از خستگي قيد خريد محصول را بزنيد.
 
مثالي از دسته بندي هاي نامناسب سايت هاي پت شاپ در ايران
 
 
دسته بندي محصول مناسب به اين صورت است كه محصولات حيوان در منو مشخص شود، سپس دسته بندي‌هايي براي غذا، لوازم جانبي، لوازم آرايشي و … ايجاد شود.
بدين ترتيب كاربر تنها با يك كليك يا حداكثر 2 كليك مي‌تواند به كالاي مورد نظرش دسترسي پيدا كند.
به همين دليل است كه عموما با جستجو در اينترنت به وب‌سايت‌هايي با اين شكل دسته بندي مي‌رسيد. به اين خاطر است كه موتور جستجوي گوگل رضايت كاربر از نتايج را به عنوان الگوي خود قرار داده است. (چون اگر كاربر رضايتي از نتايج نداشته باشد، ديگر اين شركت نمي‌تواند پول خوبي از تبليغات كسب كند)!

قيمت‌هاي ذكر شده و مناسب

قيمت يكي از اصلي‌ترين ويژگي‌هاي يك پت شاپ آنلاين به شمار مي‌رود. حتما مي‌دانيد كه كالاهاي يك برند در ايران توسط فروشندگان مختلف با قيمت‌هاي متنوعي ارائه مي‌شوند!
از آنجايي كه بهترين خريد، ارزان‌ خريدن كالاست، بنابراين بايد فروشگاهي را پيدا كنيد تا قيمت مناسبي به شما ارائه كند.
شما مي‌توانيد از طريق نت چين فروشگاه‌هاي پت شاپي كه به كاربران تخفيف ارائه مي‌كنند را شناسايي كرده و كالاي مورد نظرتان را از اين طريق خريداري كنيد.
 
به دنبال بهترين پيشنهاد ها در بين فروشگاه هاي اينترنتي پت شاپ باشيد
 
 
همچنين كاربران نت چين با نظرات خود به شما كمك مي‌كنند تا بهترين گزينه را انتخاب نمائيد. به راحتي مي‌توانيد با استفاده از فيلتر تخفيفات، سايت‌هايي را ببينيد كه امكان ارائه تخفيف به شما را دارند.
در اين صورت مي‌توانيد از خريد محصول با قيمتي مناسب براي حيوان خانگي خود لذت ببريد و همچنين شرايط مناسبي را نيز براي او ايجاد كنيد.

ارائه تخفيف به مشتريان

همه ما دوست داريم كه جنسي را ارزان تهيه كنيم. چه براي خريد از فروشگاه‌هاي خواروبار و چه براي ساير خريدها.
پت‌شاپ‌هاي آنلاين بسياري هستند كه تخفيفات متنوعي به مشتريان ارائه مي‌كنند. شما مي‌توانيد در نت چين به راحتي اين فروشگاه‌ها را بشناسيد. تنها كافيست در بالاي صفحه از فيلتر تخفيف استفاده نمائيد.
 
دريافت تخفيف از سايت هاي پت شاپ
برخي وب‌سايت‌ها به صورت دوره‌اي و برخي ديگر به صورت هميشگي تخفيفاتي را روي محصولات اعمال مي‌كنند. فراموش نكنيد كه قبل از خريدتان به اين نكته توجه نمائيد.

ضمانت اصل بودن كالا

هيچ كس و هيچ كس دوست ندارد كالاي تقلبي خريداري كند! چه برسد براي حيوانات خانگي كه كاملا حساس هستند.
حتما اطمينان حاصل كنيد كه فروشگاه مدنظرتان اصل بودن كالا را تضمين كند. در صورتي كه در سايت اين نشان را مشاهده نكرديد، مي‌توانيد از طريق شماره تماس كه در نت چين ثبت شده است با مجموعه ارتباط گرفته و از اين موضوع مطمئن شويد.
در غير اين صورت به هيچ وجه از چنين فروشگاهي خريد نكنيد. 
همچنين نظرات ثبت شده كاربران در صفحات فروشگاه‌ها به شما كمك مي‌كند متوجه شويد كه ايا اين وب سايت كالاي اصل ارسال مي‌كند يا خير.

ارسال در كمترين زمان

مساله‌اي كه براي همه مهم است. بارها پيش آمده كه بخواييم كالايي از فروشگاه‌هاي اينترنتي همچون فروشگاه‌هاي لوازم ديجيتال، فروشگاه‌هاي كتاب، فروشگاه‌هاي لوازم آرايشي و بهداشتي خريد كنيم، اما با توجه به زمان ارسال بالاي آنها از اين كار پشيمان شده‌ايم.
عموما در اين زمينه فروشگاه‌هاي پت شاپي كه جديدا كار خود را شروع كرده‌اند بهتر از برندهاي قديمي عمل مي‌كنند. اين موضوع مي‌تواند به كم بودن ميزان ارسال‌هاي آنها، استراتژي و موارد ديگر بستگي داشته باشد.
عموما اگر ساكن شهري باشيد كه فروشگاه مدنظرتان در همان شهر قرار گرفته و خريد انجام شده شما بعد از 3 روز به دستتان برسد، بهتر است در تصميم خود تجديد نظر كنيد.
به اين دليل كه سايت‌هاي پت شاپ ديگري نيز هستند كه مي‌توانند با كيفيت بالا خدمات دهي كنند و عموما ظرف 24 ساعت يا حداكثر 48 ساعت، محصول مورد نظرتان را به دستتان مي‌رسانند.

بهترين سايت‌هاي پت شاپ ايران

نت چين معرف كسب و كارهاي اينترنتي است و ما در اين دسته به بهترين پت‌شاپ‌ها مي‌پردازيم. با توجه به اينكه در اين دسته‌بندي به طور كامل درباره هر پت‌شاپ، صفحه‌اي ايجاد كرده‌ايم در اين بخش به طور خلاصه بهترين‌ها را به شما معرفي مي‌كنيم.
  1. ژيوان
  2. باران پت
  3. پتيشا
  4. سيناوت
  5. پت شاپ شاپرك
  6. پت استور
  7. رابينسه
  8. پت رايد ماركت
  9. پت آباد
  10. لولاك
تعداد بيشتري نيز در اين دسته‌بندي قرار گرفته‌اند. در واقع ما بيش از 60 سايت پت شاپ را به شما معرفي كرده‌ايم كه مي‌توانيد وارد صفحات هر كدام از آنها شده و اطلاعات تماس، مزايا، معايب و اطلاعاتي از جمله تخفيف را نيز كسب كنيد.

منبع: پت شاپ هاي آنلاين

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.